Blake Shelton Makes Sworn Statement in $2 Million Lawsuit Against “InTouch”

blake-shelton-lawsuit

Back in October of 2015, Blake Shelton filed a $2 million lawsuit against InTouch Weekly over a cover story that alleged he was bound for rehab.

While Shelton usually takes to Twitter to laugh off such reports, he’s taken a stand against this particular magazine and was “furious” with the reports. ET Online obtained Shelton’s statement against the magazine’s parent company, Bauer Media. “Not only was I not in rehab or headed to rehab when it was published, but I also do not have a drinking problem,” he writes. “All of this was false and went so far beyond prior stories about me that I had previously denied with humor.”

I do not drink excessively, binge drink, or have a drinking problem. I do not, as the Rehab Story alleges, drink vodka before 11:00 a.m. I am never drunk, intoxicated, or unable to perform my job on The Voice or elsewhere,” he continues.

Blake also took issue to reports about the very public end of his marriage to Miranda Lambert, writing:

My ex-wife Miranda Lambert did not catch me with a bunch of naked women in our Tennessee home one night…Ms. Lambert did not tape me while drinking and then show me a video of myself the following day. During our marriage, Ms. Lambert never begged, demanded, or asked me to go to rehab…I did not handle my first divorce by drinking, nor has my drinking increased or escalated since my divorce from Ms. Lambert.”

2 Comments

  1. spenser21@msn.com' Danielle March 26, 2016
    • naynay.12@zoomtown.com' Aimee March 28, 2016

Leave a Reply